söndag 12 juli 2009

Kossorna o jag...

Där vi bor ligger en bondgård. Här om dan gick vi och hälsa på kossorna o fåren, supermysigt. Bonden var så snäll att han lät mig o Jemima sitta i traktorn. Det han inte vet var att pappa o jag var där o smygkörde lite här om kvällen, hi, hi.

Pappa har nu åkt hem så jag o mamma är själva kvar här nu, ny laddning av kusiner kom igår, så nu ska jag visa dom runt här nere, börjar nog med stranden. Har hört att det regnar hemma, trist.

Nu ska vi åka, ha det bra alla vänner, jag ska hälsa solen från er.
Kram


Värsta stora kossorna, pappa sa att mamma visst var släkt med dom...hm...


Jemima o jag i traktorn, rätt stolta!

På väg hem gömde pappa o jag oss i åkern så vi kunde skrämma mamma och dom andra, ett lyckat drag.

Pappa tyckte jag blivit långhårig så han satte toffs på mig, Jemima ser lite förvånad ut över min stil.


Bejamin o jag lirar boll på stranden, gött!

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Ser ut som att ni har det riktigt gött, synd att ni inte är kvar när vi kommer neråt...vi får ses längre fram! Kram från Lindaus