måndag 20 juli 2009

Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma efter min långa semester, härligt! Pappa hade gjort så mycket medans vi var borta, men det är en del kvar ännu. Mamma o jag drog till Vingåker på lite shopping idag, på hemmaplan bilades nämligen balkongen bort så vi hörde inte vad vi tänkte. Bättre att hålla sig borta från jobbplatsen, imorn ska vi till IKEA med mormor, gäller att hålla sig sysselsatt :)

Mamma har även lovat att vi nån dag denna vecka ska åka hem till Milo, hans mamma Mirjam är nämligen min nya favvo :) Ikväll när jag skulle somna ropa jag Mija, Mija, så jag ser fram emot utflykten till Runnaby.

Kram o sov gott!


Pappa har byggt en fin trappa, inte helt stabil för mig dock.


Här är anledningen till att mammas o mina shoppingresor.


Fick en egen sopkvast av mamma i Vingåker, nu kan jag sopa min nya altan.


Fynd 1: En lunchbox med texten sötnos, passar mig :)


Fynd 2: Justa shorts, hoppas det kommer med värme nu...


Fynd 3: En vinteroverall, mamma måste fått solsting, overall mitt i sommaren. Ni förstår att jag inte tyckte det var jättekul att prova den :(


Efter shoppingturen åkte vi hem o gratta mormor som har namnsdag idag, hurra, hurra!

2 kommentarer:

Dennis sa...

Va fint det blir.
Vi lvar at berätta INNAN vi hämtar tillbaka pallarna :)

mirjam sa...

Tack för en mysig dag igår!!! Tur att jag blivit favorit hos nån nu eftersom det är pappa som gäller här hemma nu.....