tisdag 28 april 2009

Bätter sent än aldrig...

När jag fyllde ett så skulle jag få en stol som mamma målat till mig, den blev klar idag!!!!! Men som sagt, bättre sent än aldrig, jag är väldigt glad nu istället.
Febern håller tyävrr i sig och idag har jag varit seg. Slemmig och svullen i halsen, måste ju bli frille nu innan semestern, jag be lite extra hårt nu när vi inte ser på tv :) Ja, på tal om det förresten så kolla pappa på tv idag !?!?! var visst undantag för att Ösk hade bortamatch, gjorde ju inte mig nåt att jag fick se det iofs, farfar kom och kollade också, mysigt.

Nu är det läggdags, måste vila mycket när man är lite sjuk.



Hm...pappa får sätta på tv:n, men inte jag...



Farfar o pappa klurar hur de ska få ihop min stol.



Här med ett tillgjort skratt för att visa hur glad jag blev :)

1 kommentar:

hannas sa...

Tjusig stol må jag säga.. har en sån me som ska målas men min ska bli vit.. hon ska bara hinna fixa den, hum hon har många projekt me min mamma ;) kram från Emma Sundling