lördag 11 april 2009

Glad påsk

Dagen idag började tidigt, frukost på Clarion halv nio med farmor, farfar, Becca, Hannah o Mathias, och mamma o pappa såklart :) Det var mysigt, jag älskar att sitta o plocka med lite allt möjligt och mumsa. Jag fick påskägg med Byggare Bob prylar i, najs.

På eftermiddan kom morfar med ett påskägg med kex, eftersom jag inte får äta godis :( och en peng i som jag ska spara så att jag kan köpa en rutschkana till sommaren. Sen gick pappa o jag på äggjakt, påskharen hade gömt något stort i våra buskar och i där låg värsta roliga överaskningen, en såpbubbelpistol, WOW!!!

Ikväll kom Lexus förbi med sin mamma o pappa, vi käka mat o glass och lekte gärnet, så nu är jag helt slut och ska sova.

Påskkramar
Simson


Mumsigt värre, ingen gröt här inte!


Tada...rulle!


Grabbarna på äggjakt.


Hm...skumt, värsta stora ägget, i busken...


Lite avvaktande först, men när jag såg vad det var i...

...lattjo lajban,värsta roliga prylen!

Bästis Lexus o jag, käkar glass, eller ja, leker mest med den :)

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Vad mysigt ni verkar haft i påsk! Kramar Mira-Li