onsdag 22 april 2009

Kurragömma

Dagen började med besök i färghandeln, mamma skulle bestämma färg till huset, verkade svårt. Jag var iaf snäll och stod breve lugnt hela tiden, gjorde lite bus som att ta på mig cykelhjälmen bakåfram, drog ner mössan o lekte tittut, var dock ingen som direkt uppskattade mina bus där, förutom mamma då såklart, hon jublar ju för varje liten grej jag gör :)

Mamma har försökt att jobba under hela dan men varje gång hon öppnar datorn så har jag bestämt visat att det inte är uppskattat så tillslut ringdes faster Becca in för att ta hand om mig, livet blev genast trevligare :) Vi mös, lekte, dansade, städade lite och mamma kunde jobba i lugn och ro. Ett bus gjorde jag dock hi,hi..hittade värsta bästa gömstället, vår skohylla, både mamma o Becca irrade runt och ropade mend hittade mig inte, jag låg nöjt kvar medans paniken steg i deras rop. Till sist hittade dom mig, men segern var min!

Kram o gonatt!



Schh....ingen ser mig...


Laddar för Kreta...

Inga kommentarer: