söndag 26 april 2009

Ornitolog...

Jag älskar ju fåglar, så idag släpade jag o pappa med oss mamma ut på cykeltur ner till rävgången och spana på lite fåglar. Mamma säger dock att jag inte får bli ornitolog eller var det hette, fanns visst inga pengar i det...hm...

Imorse när jag vakna satt en ny lampa över matbordet, den är typ större än mig, skumt, vet inte hur pärona tänkte, men den var rätt fin faktiskt. Nu ska jag sova gott efter långcykelturen med mycket frisk luft, gött.

Kommer lite fågelbilder här iaf...sorry mamma...


Är dom inte vackra...


wow...


Det här var roliga fåglar, värsta halsarna...



Har nu börjat skratta på beställning, så här ser det ut, rätt äkta va, kanske bli skådis istället för ornitolog...


Tänk, för några månader sen var vi här och gick på isen, coolt.

Inga kommentarer: