tisdag 14 april 2009

Tillbaka till vardan...

Ja, idag är den härliga påsken slut och pappa åkte till jobbet sju imorse...pust. Jag vaknade till då och var lite sugen på att gå upp, men sen slängde jag ett öga på mamma som såg allt annat än pigg ut och bestämde mig för att ge henne lite sovmorgon, så jag somna om till kvart över nio, visst är jag snäll :)

Hittade lite bilder på mamma o pappa, gamla bilder, studenten eller vad det hette, dom var ganska mycket snyggare förr he,he.

Nu sitter jag o mamma o laddar för Liverpool-Chelsea, jag är grymt taggad, fråga mig inte vilka jag håller på bara...bollen?!

Imorn ska jag hjälpa mamma att sälja lite Gangstarkläder på babysången, det kommer lite annat dit oxå, smycken, tavlor m.m. så jag måste verkligen vara på hugget o göra ett bra jobb!

Kram
Simson


Är det verkligen dom?


Ska dom få en puss...jorå :)


Idag upptäckte jag att jag har en egen "stormvindfläkt"
här hemma, vår lilla dammsugare, perfekt när man ska
showa lite.

Morbror Tomas kom förbi på em, jag somnade
så gott i hans famn, hör inte till vanligheten ska
tilläggas att jag somnar så här, grattis Tomas!

Inga kommentarer: