onsdag 8 april 2009

Massa mys...

Igår var jag o min kompis Nils på Lek & buslandet, så roligt. Nästan inget folk där, så vi kunde härja fritt, gött! Det är ett väldans roligt ställe det där!

Denna dag började sådär, på BVC=spruta. Jag tvärstannade i dörren och vägrade att ens gå i en rummet först, trots att snälla Anne ställde fram massa med leksaker till mig. Mamma bar in mej och efter det hägde jag runt hennes hals gråtande mer eller mindre hela tiden, genom vägning, mätning, spruta och allt, tokigt!
Efter BVC fick jag sova lite, sen var jag fit for fight för lunch med mormor o morfar, vi åkte till Gustavsvik och käka buffe, najs. Jag kunde knappt bärga mig när jag såg all mat, mamma hann nästan inte att ta av mig jackan innan jag var framme vid maten ha,ha. Sen åkte hem till mormor o morfar för lite mer mys.

På kvällskvisten kom faster Becca o lekte lite med mig, mysigt. Och nu sitter jag i soffan breve mamma o kollar på Liverpool-Chelsea och gör luftsparkar och härjar för fullt(som jag sett pappa göra).

Läggdags snart jag vet :(

kram Simson


Nils o jag mumsar i oss massa gott, mmm...


...så vi orka hoppa och leka MASSOR!


Mysdag med mormor o morfar.


Mums, spagetti...me like!


Becca har stylat mig, juste look.

1 kommentar:

Katarina sa...

Stackare, spruta är aldrig kul. Tur att det Lek o Bus sen. Skönt att det inte var så mycket folk trots påsklov.
Åh vilken snygg pyjamas...