fredag 17 april 2009

Matvägran...

Ja, är inne på min andra dag av matvägran, jag vill helt enkelt bara inte ha. Mamma är smart hon, hon tog till ett fult knep o stekte pankisar till lunch, jag åt en hel, innan jag kom på vad jag gjorde :) När jag insåg att jag fallit för hennes trick slickade jag bara av sylten och spottade sedan ut pannkakan, smart va,he,he.

Pappa kom hem o tog med mig på stan, han körde oxå ett trick, burgare på MC, åt en halv...hm...sen gick vi i leksaksaffären länge, köpte presenter, ska på kalas imorn, sen köpte min snälla pappa en supercool polisbil till mig som låter massor, yeaho!

Nu är det sovdags.
kram kram


Pannkaksmonster


Går nästan alltid med mössa hemma, känner mej coolare så... Här försöker jag febrilt ta mig in i sylten, det är ju sååå gott...

Inga kommentarer: