tisdag 21 april 2009

Kakmonster

Jag ÄLSKAR verkligen kakor, mums. Jag får tyvärr inte hur många jag vill när jag vill för mamma, mindre snällt tycker. Idag har vi bakat kolakakor som vi nu sitter o smaskar på framför Byggare Bob, mysigt.
Igår var min syssling Hedda här, länge sen vi träffades nu, vi hade väldigt mysigt. Hedda lärde mig en ny grej, väldigt god grej, att doppa kakan i saften, den smakade himmelskt, speciellt på slutet då allt var ett enda gojs.
Mitt senaste heta kaktips, mina nya favoriter, Mini oreos, bara ett måste att ha hemma, om vi vill ha mig på besök alltså, hi,hi...

kram kram















Hedda o jag fikar, innan det urartat :)




Ett måste!



Idag kom lastbilen med mer virke till vårt hus, väldigt spännande att stå och kolla. Som ni ser på fönstret är det inte första gången jag står här :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vart får din mamma tag på sådana goda mini oreos Simson?
Du får säga till henne att hon ska skriva vad hon köper dom.