fredag 10 april 2009

Boboll...

Ja, idag var det dags, allsvensk hemmapremiär för ÖSK. Självklart var jag på plats för att heja, och om jag heja, stog hos pappa nästan hela matchen och tittade, klappade händerna och ropade. Mest ropar jag boboll, vilket på mitt språk betyder fotboll.

Mamma o pappa har köpt nya utemöbler till mig, som ska visst målas vita, men jag provsatt dom idag, väldigt mysigt. Vi grillade korv ute med grannarna, härligt med värme!

Tror jag får ett påskägg imorn, har sett ett ganska stort här plus att mamma smussla med en Toys'r us påse idag...hm...

Glad påsk!
Simson


Åh Örebro...du gamla fina Örebro...


Myser med pappa o hoppas på mål.


Spanar på pappa när han bygger, eller river rättare sagt...


Diana o jag provsitter mina nya utemöbler.


Mumsar på lite korv.

1 kommentar:

Wirzén sa...

Åh såna vill Milo oxå ha!!!! Eller i alla fall hans mamma.....