fredag 3 april 2009

Härliga underbara vår!

Vad härligt det är att vara ute nu, man kan springa runt, sparka boll och ha det skoj utan massa snö som sinkar en, gött! Idag har jag riktigt njutit av vädret, mamma o jag var i parken på fm med Lexus o hans mamma, så mysigt, vi bor ju så nära varandra min bästis o jag :)

När pappa kom hem var det bara att dra på sig arbetshandskarna och gå ut i trädgården o jobba, klippa grenar o fixa. Mamma åkte o jobba så pappa o jag passa på att gunga o ta en cykeltur efter att vi varit duktiga.

Vi ses,
kram Simson


Ska grenarna i här?!?!


Pappa klipper o jag bär, värsta teamet!


Och så in med dom här ja, självklart gav jag mig
själv en applåd efter varje gång, jag är ju så duktig
som kan.

1 kommentar:

Elton sa...

Ja det är lite konstigt att man själv måste applådera när man gjort något bra... alla andra borde ju göra det...
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Elton