måndag 27 april 2009

Lite hängig...

Idag har jag varit hemma med pappa, är lite sjuk. Vi har hunnit med massor, städat, beställt färg till huset, lekt och rockat loss till Jerusalem. På eftermiddan var vi ute o gunga lite, pappa puttade ganska bra med fart och efter en ganska kort stund la jag en rejäl pizza över mig o hela gungan. Tycker man får skylla sig själv lite om man sätter ett barn med 39 graders feber och puttar hög fart...

Mamma o pappa har tv-fri vecka denna vecka, undra hur det blir med mina Bob filmer då...får väl smygkolla helt enkelt, eller gå in till grannen :)
Innan sängdags tyckte mamma att pappa skulle bada mig men han tyckte inte det behövdes. Men efter att jag bajsat ner soffan så kom han o lyfte ner mig i badet medan mamma börja skura o göra rent, I know how to keep them busy my parents, he,he...



Pappa o jag myser, blir mycket sånt när tv:n inte är på, härligt!



Ja, ni ser själva, värsta stora, som ett fängelse för mig :)

Inga kommentarer: